Efectul Parallax face un site să iasă în evidență chiar dacă e WordPress - Start PR Agency
startpr, startpragency, start pr, start pr agency, razvan popa, răzvan popa, razvan eugen popa, răzvan eugen popa, marketing, digital, marketing digital, content, comunicat de presa, comunicat de presă, comunicate de presa, comunicate de presă, editorial, marketing online, content online, foto, video, business, business planing, media content, pr, relații publice, relatii publice, public relation, wordpress, site wordpress, website wordpress, news alert, media training, agenție de publicitate, agentie de publicitate, publicitate, blog, blog digital, clip video, video content, comunicare, comunicare digitala, comunicare digitală, comunicare online, facebook, social media, mass media, instagram, youtube, online marketing, social media marketing, grafica, grafica, imagini profesionale, design foto, foto design, design, web design, webdesign, parallax, wordpress parallax, parallax scrolling

Efectul Parallax face un site să iasă în evidență chiar dacă e WordPress

Există o adevărată dispută între programatori atunci când ți se recomandă să optezi pentru o anumită platformă sau alta ca să-ți creezi propriul website. Orice ai alege, există avantaje și dezavantaje. Eu sugerez WordPress clienților Start PR Agency, în primul rând pentru că se află la început de drum în antreprenoriat și este foarte important ca ei să aibă posibilitatea de a încărca informație simplu și rapid, fără a fi necesare cunoștințe IT. În general, WordPress funcționează ca și cum ți-ai face un cont pe o rețea socială. Ai avut nevoie de instrucțiuni pentru un profil de Facebook sau Instagram? Nu. Pur și simplu te-a ghidat platforma. Așa e și cu WordPress.

Ce problemă are WordPress? Îmi spunea recent un amic că-ți poți da seama imediat dacă un site este WordPress sau nu, deoarece cam seamănă unul cu altul. Și are dreptate! Avantaje și dezavantaje, așa cum ziceam anterior. Asta nu înseamnă că de mâine renunți la WordPress; trebuie doar să îmbunătățești vizual propriul website. Cum? Trendul este de a folosi teme ce încorporează efectul Parallax.

Ce este Parallax?
Efectul Parallax este o tehnică specială de web design, prin intermediul căreia imaginile din fundal se mișcă mai lent decât cele din prim plan, ceea ce formează o iluzie de adâncime (bidimensiune). Cum imaginea oferă cel mai bun exemplu, nu voi continua cu explicațiile, ci voi pune câteva link-uri cu anumite afaceri care utilizează Parallax: educație, fashion, alimentație, bancar, navigație, servicii etc. Dă scroll și vei observa exact.

Chiar înainte de a lua decizia în ceea ce privește design-ul, trebuie să te gândești de pe ce dispozitiv vor accesa cel mai des clienții site-ul. Este imperativ să le oferi o experiență cât mai user friendly; scopul este să găsească informația de care au nevoie și să intre în contact sau să cumpere direct. Spre exemplu, Parallax poate afecta experiența mobilă, în sensul că informațiile s-ar putea încărca mult mai greu. De asemenea, poate nu vor mai fi disponibile acele butoane din menu pentru a accesa rapid secțiunile, dar nu-ți face griji, fiindcă vizitatorii sunt din ce în ce mai familiarizați cu ideea de scroll decât cu cea de click. Chiar Google încurajează sesiunile mai lungi pe un website, iar din punct de vedere al marketing-ului poate fi o decizie înțeleaptă să-l obligi pe client să navigheze de sus și până jos.

O simplă căutare pe WordPress a cuvântului Parallax evidențiază peste 100 de teme pe care le poți personaliza, numărul lor crescând considerabil în ultima perioadă. Atenție însă că majoritatea oferă opțiuni premium, ce nu sunt disponibile decât contra-cost. Se merită? Revin la ceea ce am precizat în paragraful precedent: gândindu-te la client, îți răspunzi la întrebare.

Așadar, efectul Parallax este plăcut să-l ai pe site, dar n-ar trebui să constituie o prioritate în cazul în care afectează funcționalitatea. Totuși, îți sugerez să ai în vedere undeva la cel puțin 2 ani să faci o restilizare a platformelor tale online și să le adaptezi noilor trenduri. Niciun cuvânt nu poate convinge mai mult decât o imagine. Start PR Agency te poate ajuta în atingerea obiectivelor de design. Contactează-ne!