În 2021, foarte important este să-ți adaptezi promovarea la telefonul mobil
startpr, startpr.ro, startpragency, start pr, start pr agency, razvan popa, răzvan popa, razvan eugen popa, răzvan eugen popa, marketing, digital, marketing digital, content, comunicat de presa, comunicat de presă, comunicate de presa, comunicate de presă, editorial, marketing online, content online, foto, video, business, business planing, media content, pr, relații publice, relatii publice, public relation, wordpress, site wordpress, website wordpress, news alert, media training, agenție de publicitate, agentie de publicitate, publicitate, blog, blog digital, clip video, video content, comunicare, comunicare digitala, comunicare digitală, comunicare online, facebook, social media, mass media, instagram, youtube, online marketing, social media marketing, grafica, grafica, imagini profesionale, design foto, foto design, design, web design, webdesign, whatsapp, facebook messenger, messenger

În 2021, foarte important este să-ți adaptezi promovarea la telefonul mobil

În fiecare zi, un român petrece navigând pe internet, în medie, 7:26 ore, iar din acest total, 2:16 ore sunt dedicate platformelor de socializare. La nivel internațional, din 7,83 miliarde oameni, 4,66 miliarde au acces la internet, iar 4,2 miliarde dețin conturi pe rețelele sociale (+13,2%, comparativ cu 2019), pe care aproape toți (99%) le accesează de pe telefoanele mobile. Timpul mediu petrecut zilnic pe social media a rămas relativ constant în ultimii 4 ani, fiind cuprins între 2:08 și 2:25 ore. În ceea ce privește timpul mediu zilnic dedicat navigării pe internet, acesta a fost anul trecut de circa 7 ore. Cele mai frecvente motive pentru care se folosește internetul sunt: căutarea de informații (63%), comunicarea cu prietenii și/sau familia (56,3%), urmărirea de știri / informații cotidiene (55,6%), educația (51,9%) și vizionarea de clipuri video, emisiuni TV și filme (51,7%). De asemenea, telefoanele mobile inteligente au devenit în ultimii 2 ani principalele dispozitive pentru navigarea pe internet, ponderea lor crescând de la 37,7% (2015) la peste 50% (2019 și 2020). Cele mai accesate platforme sociale sunt: Facebook (2,740 miliarde utilizatori), YouTube (2,291 miliarde), WhatsApp (2 miliarde), Facebook Messenger (1,3 miliarde) și Instagram (1,221 miliarde). Iar cei mai mulți bani cheltuiți online se îndreaptă către domeniile: fashion & beauty (665,6 miliarde dolari), turism (593,6 miliarde dolari) și jucării, DIY și hobby (525,6 miliarde dolari). Pentru mai multe informații și o reprezentare grafică a informațiilor menționate anterior, parcurge colajul de imagini de mai jos.

startpr01
startpr02
startpr03
startpr04
startpr05
startpr06
startpr07
startpr08
startpr09
startpr10
startpr11
startpr12
previous arrow
next arrow

La ce ajută cunoașterea acestor informații?
Așadar, promovarea digitală a devenit foarte dinamică, iar cunoașterea din punct de vedere statistic a modului în care oamenii folosesc internetul și rețelele sociale te ajută să-ți adaptezi mesajul comercial în funcție de unde se găsește preponderent audiența ta pentru a maximiza impactul, mai ales că, spre exemplu, 72,6% dintre români au cumpărat online cel puțin un produs în decursul a 30 de zile. Dacă nu știi cum, Start PR Agency te învață. Completează formularul de contact în care să ne spui care sunt nevoile tale comunicaționale și cum vrei să-ți promovezi afacerea, iar împreună vom găsi cele mai bune soluții, indiferent de bugetul de care dispui.

Sursă informații: Analiză realizată de We Are Social și Hootsuite.